Teadupärast on maailm muutumas suunas, kus transport ja teenused on kättesaadavad kiirelt ja globaalselt. Seetõttu käsitlekski teemat geograafiline valik ja selle olulisus.

Teenust või toodet otsides googledatakse täna juba oluliselt teistmoodi kui mõned aastad tagasi. Näiteks köögimööbel Tallinnas on täna aktuaalne otsing vs köögimööbel paar aastat tagasi. Või majutus saaremaal vs majutus jne.

Inimesed tahavad täpsemaid ja paremaid tulemusi, et kiiresti ehk kiiremini saaks teha ostuotsuse, kelle kasuks otsustada. Aeg on raha ja elu on läinud kiiremaks ajas. Vanasti oli kõigil aega lugeda ja vaadata videosid ning ülevaateid ning sealjuures veel konsulteerida sõprade ja tuttavatega. Siis alles otsustati, mida või keda valida. Täna on kiire otsing ja kiired tulemused need, mis mängivad rolli. Kiire ja täpse otsingi saamiseks kasutatakse lisamärksõnu nagu asukoht.

Seega geograafiline valik otsingutes on väga oluline.